شهریار فکری اجیرلو

دانستن حقایق زندگی
مشخصات بلاگ
شهریار فکری اجیرلو
چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲ ب.ظ

هدف از حمله ترکیه به کردها

ld : ترکیه به این دلیل تصمیم گرفت به کردها حمله کند چون می خواهد از داعش حمایت کند. داعش فرزند ترکیه است و افسران اطلاعاتی ترکیه داعش را از روز نخست بنیان نهادند و داعش ابزار تسلط ترکیه بر کشورهای عربی است. داعش یک سیستم برنامه ریزی شده از سوی ترکیه برای احیای عثمانی است. البته عثمانی هیچ وقت احیاء نخواهد شد. چون عثمانی ها پان ترک و نژاد پرست و معتقد به برتری نژادی ترکها نبودند عثمانی ها ایدوئولوژی مذهبی داشتند و بدون کردها هرگز بوجود نمی آمدند بلکه کردهای سنی ایرانی تبار از ترس ترکان شیعه صفوی به دامان ترکهای سنی رفتند و این ائتلاف منجر به تشکیل عثمانی شد به همین دلیل دیگر آن ارتش عثمانی که نیمی از ارتش آن دلاورمردان کرد بودند تشکیل نخواهد شد.



بعد از آنکه کردهای مظلوم سوریه به حمایت آمریکا تل ابیض را گرفتند و به پنجاه کیلومتری رقه رسیدند ترکیه دچار وحشت شد چون مسیر اصلی ارتباطی مادر وفرزند یعنی ترکیه و داعش قطع شد و همین موجب خشم ترکیه شد انفجار شهر مرزی ترکیه قطعا کار خود دولت ترکیه بوده است و داعش فقط مجری برنامه های اردوغان است.

عامل دیگر خشم اردوغان به هویت پیوستن حزب خلق کرد برای اولین بار در تاریخ ترکیه بود به همین دلیل اردوغان نتوانست به اکثریت آرا دست یابد تا قانون اساسی را تغییر دهد. به همین دلیل از کردها بشدت کینه کرد و دنبال انتقام از کردهای پ ک ک و سوریه است. ترکیه بدون رعایت حقوق علویان و کردها (بیش از نیمی از جمعیت ترکیه) یک کشور جعلی است و به همین دلیل این کشور بزودی دچار تغییرات ساختاری بنیادین خواهد شد.


ضمن آنکه باید نتیجه کردار ناشایست و جنایاتی که در سوریه در حمایت از وحشی ترین تروریست های تاریخ جهان انجام داده اند ببیند. حملات هوایی ترکیه به داعش یک بلوف است بلکه به پادگان و خرابه های خالی از تروریستهای داعش حمله می کند و هدف اصلی اردوغان نابودی کامل کردهای سوریه است و او از نظر شخصیتی کسی است که از کشتار همه کردهای سوریه هیچ ابایی ندارد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۵
شهریار فکری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی