شهریار فکری اجیرلو

دانستن حقایق زندگی
مشخصات بلاگ
شهریار فکری اجیرلو
چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ب.ظ

سیاست تام وجری

در سال های اخیر صهیونیسم جهانی مخصوصا در 25 سال گذشته برنامه ی جدید خود در تحقق نظم نوین جهانی و غارت هر چه بیشتر منابع جهانی را در رسانه ی سحر کننده ی خود نشان می دهد که در آن شاهد هستیم که حتی برای شهر وندان خود نیز ارزشی قائل نیستند.


   این فیلم که یک نمونه ی کوچک از سری برنامه هایی است که صهیونیسم دست خود را رو کرده که برای حداقل 50- 40 سال آینده چه طرح وبرنامه ای در رسیدن به پول،منابع انسانی ومنابع طبیعی جهان دارد .چین کشوری است که با دارا بودن منابع انسانی بالا با دریافت حقوق بسیار کم در حد فاجعه ای که حقوق بشر را به شدت زیر سوال می برد.منظورم تنها حقوق این کارگران نیست منظورم کشته شدن صدهاکارگر در معادن این کشور،خودکشی هایی که در برخی از کارخانجات این کشور به دلیل وضعیت بد معیشتی اتفاق میافتد و دیگر فجایعی که طبقه ی کارگر (که حذب کومونیسم ادعای حمایت از این اغشار را دارد )زیر پای ثروت مندانی که حالا با مولتی میلیونر های صهیون دست در دست هم داده اند خرد می شوند.


   کشور چین درکنار کشور هند بیشترین جمعیت را داراست وبی گمان در سال های آیند شاهد فیلم های از این دست در مورد هند هم خواهیم بود. زمانی به ضعم صهیونیست آمریکا منجی عالم بود حال این (به نظر من پالان)قرعه به نام چین ودر آینده ای نه چندان دور هند(البته شاید هم چین و هند)این در حالی است که این ثروت عظیم از پیش روی چشمان مردم جهان و خصوصا مردم آمریکا وغرب که روز به روز شاهد بد حتی بیشتر خود هستند و خیلی از آنها حتی نمی داند چطور به این وضع دچارشده اند. شاید بگوید چرا بین این همه فیلم که در این مورد به صورت علنی وغیر علنی پرداخته اند که برای هرکدام مبالغ نجومی خرج شده چرا این فیلم را قرار داده ام. من فکر می کنم کارتون تام و جری یک کارتون تاثیر گذار برای سه ،چهار نصل است ونصل های بعدی نیز با اینگونه کارتون ها که تام و جری در راس آنهاست است.


  در این فیلم که موش یا همان جری که نماد صهیونیسم و یهود صهیونیسم است به کمک سگ بالباس چینی که نماد چین است (که در اینجا مثل محافظ برای صهیون است)با شکست نقشه های گربه (که دراینجا نماد کل مردم کشورهای جهان ودر نگاهی بسته تر کشور هایی که در مقابل صهیونیسم قرار می گیرند است) نشان می دهد که به اصطلاح ما نقشه های شما را در آینده با کمک چین خنثی می کنیم(که در عمل بر عکس است).در این کارتون در آخر گربه یا همان تام از شرکتی که متشکل از یک سری گربه های کاربلد(که به نظر من باتوجه به ماشین نظامی این شرکت نماد آمریکا است) است کمک میگیرد تا با این سگ چینی مقابله کند که در اول به نسبت موفق هستند ولی در آخر باشکستی مفتضح میدان را برای موش وسگ نگهبان خالی می کنند.


    در آخر هم موش و سگ در کنار هم نشسته اند (مثل دو دوست) بیچارگی گربه ها را  از داخل تلویزیون می بینند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۵
شهریار فکری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی